قوانین و مقررات

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی چرم بهمن

ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی چرم بهمن به منزله تأیید و پذیرفتن شرایط زیر است:

  • لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی چرم بهمن به نشانی www.charmbahman.com است و راه‌های ارتباطی مورد تأیید ما تنها شامل شبکه‌های اجتماعی و تلفن درج شده در این صفحه می‌باشد.

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش، نام و نام خانوادگی، آدرس دقیق و کامل و همچنین تلفن همراه در دسترس مورد نیاز است و در صورت هرگونه مغایرت و یا نقص در اطلاعات فوق، احتمال ارجاع بسته وجود دارد که طبیعتاً مسئولیت آن برعهدة مشتری خواهد بود.

  • در مورد ارسال بسته های پستی به شهرستان، فرستادن کدپستی نیز توصیه می‌شود.
  • تمامی اطلاعات و مشخصات اخذ شده، صرفاً برای صدور فاکتور خرید و ارسال بسته‌ها می‌باشد و این اطلاعات نزد ما کاملاً محفوظ است.

شرایط برگشت کالا

فروشگاه اینترنتی چرم بهمن، با تکیه بر تجربه چندین ساله در زمینه تولید، فروش و ارسال محصولات چرمی موفقیت خود را در جلب رضایت مشتری های خود می‌بیند و به همین علت تمامی محصولات را طی مراحل مختلف چندین بار بررسی و در صورت وجود کوچکترین نقصی آن محصول را از چرخه تولید خود خارج می‌کند. از طرفی این برند به منظور حفظ حقوق خریداران اینترنتی به اصل «تطابق صد درصدی محصولات با عکس‌ها» پایبند بوده و تمام تلاش خود را در جهت ارائه‌ی بالاترین کیفیت به کار بسته است.

با این حال در صورت وجود هرگونه تضاد و عدم انطباق و یا ضعف آشکار و سهوی در محصول، تمام مسئولیت آن را برعهده می‌گیرد.

همچنین این برند به سبب اطمینان کامل به کیفیت و ظرافت محصولات خود این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده است که به هر علتی اگر مشتری قصد ارجاع سفارش خود را داشت در صورت عدم خسارت به کالا و بسته بندی آن:

  • در مورد طرح های عمومی، صرفاً با پرداخت هزینه رفت و برگشت
  • و در مورد طرح های خاص و سفارشی از قبیل اسم و … با کسر وجه اولیه ساخت، به علاوه هزینه ارسال تمامی وجه مانده را در اسرع وقت مرجوع و کالا برگشت داده خواهد شد.
  • توجه شود فرصت برای ارجاع محصول تنها 24 ساعت پس از تحویل خواهد بود.

شرایط ارسال

بعد از اتمام ساخت محصول:

▫️ارسال در تهران، در اسرع وقت و با هماهنگی

▫️ارسال به سایر شهرها توسط پست

  •  پست پیشتاز 2 الی 4 روز کاری و پست ویژه (در صورتی که شهر مورد نظر واجد این پست باشد) 1 الی 2 روز کاری زمان خواهد برد.
  •  هزینه ارسال در تهران بسته به مسافت متغیر است و هزینه پست به شهرهای دیگر (با احتساب جعبه پستی) ، پست پیشتاز 20 هزار تومان و پست ویژه 40 هزار تومان میباشد.
  •  طبیعتاً این فروشگاه نظارت مستقیم بر روند ارسال بسته‌های پست را ندارد، با این وجود تمامی بسته‌ها بیمه هستند و کد مرسوله بعد از ارسال برای مشتریان عزیز ارسال می‌گردد.
  •  خوشبختانه تا به حال مشکلی از قبیل نرسیدن بسته‌های پستی و یا آسیب دیدن آ‌ن‌ها نبوده است. تنها در مواردی انگشت شمار طولانی شدن پروسه ارسال و یا تأخیر در رسیدن مرسوله به هر دلیلی وجود داشته لذا توصیه می‌شود عزیزان ساکن شهرستان برای ثبت سفارش خود زودتر اقدام کنند.
  •  در تهران شرایط پرداخت درب منزل با هماهنگی قبلی فراهم می‌باشد اما در سایر شهرها پرداخت و تسویه کامل قبل از ارسال خواهد بود.